Pannkakor pa stenarna


I forrgar blev det smaskig pannkaksatning med Michael och hans asiatvanner pa Pancakes On The Rocks.
Jag mumsade i mig en "Hot n' Trippo" med chokladpannkaka, chokladsas, chokladglass, gradde och valnotter.
Valdans gott, men sedan blev man lite val illamaende. Lite mycket choklad, lite for maktiga tjocka pannkakor...
En boll som rullade hem i regnet sedan blev jag.

Ceasarsallad till forratt. Jag och min fina pannkaksratt. Spana in den snygga tjejen i bakgrunden..

Men, det ser inte sa smaskigt ut med mobilkameran...

Emelies pannkakor med blabar.

Nan av Michaels vanner..

Pa tal om rund som en boll sa kan jag inte langre fa pa mig min julklanning som jag hade senast for en manad sen!
Dragkedjan gick inte alls att fa upp, den glipade med mer an en decimeter!
Illa!
Formycket kakor och for lite motion skulle jag tro.
Jag behover trana!


Pa tal om regn sa skulle jag hellre vara i Sverige just nu.
30 grader och sol skulle det visst varit nu i helgen!
Har ar den mer runt 15-20. Brrr!
Regnar konstant. Inte mysigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0