Lalalalagahhh!


Här sitter vi, mitt uppe i första deltävlingen av Eurovision Song Contest.

Jag kan inte påstå att det är bra direkt, det mesta låter likadant. Lika hysteriska bidrag som vanligt.
Värdelöst är vad det är! Det ena värre än det andra.

Första gången vi hörde Sverigens bidrag. Det vill jag helst inte höra igen!
Fy vad dåligt!
Skämde ut vårt land med hemsk opera. Hoppas att vi kommer sist!
Hur dåliga var de andra svenska bidragen undrar jag då?
Skönt att slippa schlagerhysterin där hemma känner jag...

Men de andra ländernas bidrag håller samma kassa klass som Sverige, så så väldigt stor skandal kanske det inte blir.
De australiensiska kommentatorerna verkar tippa Bulgarien som vinnare.
De skrek mest halsen av sig enligt mig. Hemskt!
Island ligger bäst till hittills, de gick i alla fall att lyssna på...

Säg nu inte hur det går för Sverige! Jag vet allt att ni ligger före oss med sändningarna minsann.

Så, tillbaka till TV-tittandet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0