Lite problem va.

Det känns som att jag borde se mig om efter ett nytt jobb.
Expect A Star (dagisjobbet) verkar ju aldrig ringa upp, så det kanske inte är något att räkna med.
Tusan!
Det där fotografjobbet fick jag tag på nyss, men då var man tydligen gå en träning på fyra månader, och jag är ju bara här i två till, så det gick inte.
Tusan!
En tur med CV-utdelning kanske vore på sin plats.
Jag vill inte!
Nu känns det lite hopplöst här va.
Nästan alla jobb jag har skickat in CV till har hört av sig, men ingen vill anställa mig för att jag stannar här för kort tid.
Två modelljobb och så fotografjobbet av den anledningen.
Säljjobbet sa jag själv ifrån till för att jag verkligen inte vill göra det igen och fotobutiken ringde aldrig tillbaka efter intervjun...
Bajs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0