Snarrrk!


Nu har jag varit på två intervjuer.

En modellagentur där de sa att jag hade "a very pretty face" men att jag var tvungen att stanna i Sydney i minst ett år.
Det hade jag inte tänkt.

En på ett marknadsföringsföretag där man tydligen arbetade med välgörenhet och fick betalt per sälj.
Kände att jag inte vill göra sådant igen. Jag vill ha timlön, annars får det va!
Commision är värdelöst.

Jag har en till intevju idag! Den hoppas jag en massa på.
I en fotoaffär i Darling Harbour.
Hoppas, hoppas, hoppas att jag får det!
Då blir jag glad minsann!

Annars händer det inte så jättemycket på dagarna här.
Leta jobb är vår vardag typ. Det suger.

Vi har blivit sjusovare dessutom.
i förrgår gick vi och la oss läste vid åtta på kvällen.
Plötsligt blev jag så himla trött, tänkte ta en powernap på någon kvart eller så.
Vaknade åtta på morgonen, utan att ätit middag, bytt om, borstat tänderna eller tagit bort sminket.
Emelie likaså.
Bra där!


Kommentarer

Postat av: Emelie

Meeeh, jag hade i alla fall en anledning att sova och tycka synd om mig själv...Vad är ditt försvar?

2009-05-16 @ 01:11:45
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0