Jag vill resa!


Var och fikade med Jossan idag och myste med Scrubs och That 70s show hemma i hennes soffa sedan.
Underbart slappt!
På stan inhandlades även lite spännande saker som jag funderat på att köpa ett tag nu... Bra grejor.

Var och tränade på cirkusen sedan.
Vitholds var lite mystisk och avslöjade att han har en tävling på gång 14-18 januari, men han vägrade avslöja vart. Flyga skulle vi göra i alla fall, så det lät himla kul!
Problemet är bara att jag inte vet när skolan börjar och om jag kan följa med. Man vill ju inte missa första dagarna direkt...
Men jag vill verkligen åka utomlands på en stor festival med alla underbara Olanatjejer! Och Vitholds sa att han väldigt gärna vill att jag följer med.
Jag vill, jag vill!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0