Fredag


Usch.
Gårdagens jobb var jätterörigt med skolor som hade bytt tider så att jag fick ringa runt en massa till olika lärare för att styra upp det hela.
Dessutom tog jag fel på tiden jag skulle börja fota på morgonen, och sen gick jag till fel byggnad två gånger för att jag inte fattade vart jag skulle vara.
Hela morgonen var ett enda stort stresskaos...

Men jag var klar vid lunch och det var ju skönt.

Annars vet jag inte riktigt vad jag ägnade hela går dagen åt.
Tittade på Twilightfilmen för fjärde eller femte gången, städade rummet, kollade på Idol (kärlek till Erik och Tove!) och gjorde om cafét på Facebook.

Cafét innan;


Och efter;


Hm, dagen försvann fort i alla fall.

Ja just det. Nu kom jag på vart all tid tog vägen...
Hade ju cirkusträning inför juluppträdandet med teatern 16-20!
Glömde visst bort 4 timmar av mitt liv. Haha...
Det gick faktiskt riktigt bra och nu är vi nästan helt klara med själva upplägget på numret, i vilken ordning vi ska göra vad och vilka trick som ska vara med. Bara lite finputsning på karaktärerna och keografin som behövs nu.
Vi hann köra igenom allting 3-4 gånger och det blev superbra tycker jag!

Vi har snöbollskrig med vita bollar som sedan byggs upp till ett jongleringsnummer, dansar runt en julgran som några lyckas välta, svingar Selina i mänskligt hopprep, cyklar enhjuling, bygger pyramider och gör en massa volter. Tufft blir det!
Och himla kul att alla var koncentrerade, i alla fall mesta delen av tiden, så att vi kom så pass långt.

På kvällen ville Anna ha med mig till Världens Bar, men nja. Jag hade ont i magen och var trötter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0