Oj! Går det bra att fota sig fast vi är... 20 min sena?


Yeho!
Första gången som alla elever som stått på min omfotolista faktiskt har dykt upp, vilket innebär att jag kan plocka ihop utrustningen direkt när jag är klar.
Behöver inte sitta och vänta jättelänge på någon som aldrig kommer.
Inte heller behöver jag oroa mig för att nån liten stackare ska komma insläntrandes precis när jag är redo att gå.
Sköööönt.

Vidare till nästa skola.
Högstadium.
Bra att jag kan vara ute i god tid nu, för det tar alltid en evighet att leta reda på den lärare som vet vart jag ska vara, en evighet att hitta rätt klassrum och en evighet att ta sig dit med alla saker - vanligtvis släpa dem uppför en massa trappor eller hitta vaktmästaren som kan hjälpa mig med hissen.
Många stressmoment på en gång!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0