Pardey!

 

Lördags -
Jag posar i sann fjortisanda i min paryoutfit!




Men, måste medge att jag var rätt snygg faktiskt.

Sen bar det av till Marcus!


En verkligen lustig bild på Marcus.. men men. En bild i alla fall!

Maria och Jocke bjöd oss på skitdålig musik!

Jag och Anna försökte ta en fin bild på oss.
Det gick inte alls som ni ser.

Tjenixen snygging!

Sen kom det lite mer folk. Musiken blev betydligt bättre!
Men ja, vi hade väntat oss många fler. Mickis, Tessan, Tillan, Dylan, Lovisa bland annat..




Spånkan in till stan!

Jag ser trött ut visst.

Jag drog till Hugo, men Anna försvann till Calle nånstans på vägen.
Hade väldigt väldigt kul ändå!
Träffade Jossan, som tyvärr försvann efter ett tag hon med, Jessica, Linus, Linnea, Zlok och så Mathilda Jerenius som jag tokdansade loss med hela kvällen. Sjukt kul! Jag har saknat Mathilda!
Bra kväll liksom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0