Problematiskt


Idag var jag med Anna på stan och tittade på skor.
Vi strosade omkring arm i arm ett tag och hon sa;
"Det känns så naturligt att gå med dig såhär!" och det gjorde det faktiskt. Skönt på något vis.

Jag hittade en massa snygga klackskor som jag jättegärna vill ha, men det var inte det jag var ute efter!
Den här stan har ju verkligen ingenting att erbjuda när det gäller fina vinterskor!
En fin stövel som inte har skaft upp över knät och utan jättehög klack.

Nu har jag ett par fula slitna svarta tygskor från Sydney som läcker in för att det är hål i sulan.
Jättebra att gå med i slask, verkligen.
Klackskor kan jag inte ha när jag jobbar och bär tung utrusting direkt.

Men jag hittar ingenting jag tycket är fint som inte kostar över 1000 kr!
Pissepiss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0