Stök och bök


Idag åkte jag till Linköping på eftermiddagen för porträttfotografering.
Släpade tunga utrustningen upp för en massa trappor eftersom hissen var trasig.
När jag sedan öppnade dörren till klassrummet där jag skulle vara var det fullt av elever och pågående lektion.
13.45 skulle jag börja fota, 13.40 blev jag insläppt i klassrummet. Jag blev lite stressad liksom.
I korridoren utanför stod det hela tiden elever och väntade på sina lektioner i klassrummen brevid = jävligt stökigt och högljutt hela tiden = trött Moa.

Det kom bara en elev för att fota sig under den timmen jag var där.
Värt att åka till Linköping för att fota en person... jaja.

Sen när jag skulle packa ihop mina saker så kom det in en massa elever igen och en ny lektion började innan jag ens hade hunnit bära ut grejerna.
Blä, så jäkla rörigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0