Ingen kan festa som akrobater


Marcus, aka Mr Mac är tillbaka från sin 6 månaders trolleriturné i Turkiet.
Ikväll blir det härlig fest med en massa cirkusfolk i Marcus lägenhet för att fira hans hemkomst.
Underbart!

Han skriver alltid så välformulerade sms;
Heey min vän! Hoppas allt är bra!
Eftersom jag är tillbaka i Sverige igen, så vore det ju trevlig att träffa alla över en smula alkohol, och gräva upp våra gamla traditioner med en liten hederlig lördagsfest!
Nästa lördag den 24 oktober är Du varmt inbjuden hem till mig på party runt 20-hugget!
Det finns ett litet välkomstbord (som åtmindstone bör räcka en timme :P) med vin i två färger, whisky, congac, gin, vodka, groggvirke och öl! Hör av Dig om Du kommer, vilket jag naturligtvis hoppas på! :)
Fortsatt trevlig helg! Mvh //Marcus


Jag har saknat Marcus, verkligen. Och jag har saknat Lovisa Björnberg som tusan som med kommer dit! Henne har jag inte lyckats träffa på hur länge som helst.
Undrar vilka som mer dyker upp... Dylan och Ullis vet jag. Bra!

Kameran hänger med såklart!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0