I'm back!


Jag skäms.
Jag skäms att jag inte har skrivit här på jättejättejättelänge fast jag egentligen har en helmassa att skriva om.
Men nu, äntligen, det som ni så länge har väntat på.... En uppdatering!

18e september (oj, länge sen nu!) var jag på inflyttningsfest hos Becka i Stockholm.
Det blev tågen upp direkt efter jobbet och vi hade verkligen hur kul som helst! 



Den livsfarliga bålen som verkligen alla drack för mycket av!
Smakade saft, men var full med diverse alkoholhaltiga drycker...
Gick inte så värst bra att komma in någon stans på Stureplan sedan....





Helgen efter? Kanske var det två helger efter - då fick vi till en reunion med SPMP3b!
I alla fall en del av gamla klassen  - Emelie, Becka, Frida, Carro, Millan, Sara, Elin och Nicklas. O så Saras pojkvän och Millans syster och hennes pojkvän.
Grymt kul!
Studentklänningen åkte på och vi möttes upp i Lejongropen där det blev dricka och "Jag har aldrig".
Jag gjorde allt för att avslöja Emelie och hon avslöjade mig med sina påståenden. Jävel.

Nicklas var blond minsann. Sjukt ovant, men han passade i det ju.


Sen bar det av till Elin där det bjöds på marängswiss!



Mumma!


Sen så blev det Hugo, såklart. Där har jag förövrigt hängt en väldig massa, träffat jättemycket roligt nytt folk och härliga människor som jag inte sett till på 700 år.


Kulturnatten hängde jag runt med Jossan, Ebba, Therese och Jessica och en smula med Emelie och Anna senare på kvällen.
Vi lyssnade på poesi och elektonisk musik, såg världens roligaste improvisationsteater, blev stalkade av en 27-årig oskuld som ville att vi skulle suga hans kuk ("Kom igen då, det går snabbt! Den är liten! Var lite snälla då.."), drack te i Gubbens Trädgård och hamnade till sist på Hugos. Underbar kväll!
Nykter kväll för en gångs skull...






John stötte vi på med. Han mobbade mig för att jag pratar Stockholmska.
Det gör jag väl tusan inte!
Bättre än östgötskan i vilket fall...

Men uppdatering kommer!

Vin och pokerkväll hos Jossan och höstbilder med Emelie....

Nu blir det 20-årsfest hos Daniel!

Tjohej!


Kommentarer

Postat av: Matilda

hejhejhej. jag måste få resten av bilderna från stockholm! och en fågel viskade i mitt öra att du hade en rolig film också. take care :)

2009-10-11 @ 17:40:34
URL: http://feelinggodlike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0