Partaj!


Grattis till Mamma som fyller 50 år idag!
Hipp hipp hurra!!!

På söndag fyller jag 20 och i morgon ska vi ha stor släktfest, 70-årskalas!

Jag hoppas på bra väder, annars får vi sitta inne och trängas allihop...

Ikväll blir det Time-out med Svenskt skolfoto. Prata om våra första veckor på säsongen, äta och dricka gott.
Thomas ringde mig nyss, tydligen så blir vi visst inte så många, men vi får säkert trevligt ändå.
"Då blir det mycket vin till dig!" sa han. Men det kanske inte vore så smart... Jag kommer direkt från jobbet med bilen, så då måste jag lämna kvar den där om någon ska hämta mig. Nja, får se hur jag gör!


Kommentarer

Postat av: Emelie

Skojar du, den är ju jätterolig ju. En nalle som röker varmkorv. Jag googlade på voxtopp och korv, och så kom den fram. Smart...=)

2009-09-04 @ 13:20:46
URL: http://likealineofpoetry.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag drömde om dig inatt, du hade köpt nya stövlar. Kommer du ihåg de där höga du provade på Rubi? Sådana var det, fast svarta och ännu högre. De gick liksom över knät, men du vägrade erkänna att du hade köpt förstora, så du typ hoppade jämfota framåt för att du inte kunde böja knäna. Jag minns att det såg roligt ut. Sen sa jag att jag inte tyckte stövlarna var snygga, när du frågade vad jag tyckte, då blev du förbannad och försvann..

2009-09-05 @ 14:48:21
URL: http://likealineofpoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0