Anlitad


Godnatt! Nu ska jag gå och lägga mig tidigt för en gångs skull.
Sova ut. Ska försöka i alla fall.
Är lite nervös för morgondagen!
De behöver mig nämligen som vikarie på en avdelning jag aldrig varit på förut. Småbarn dessutom.
Aldrig jobbat med småbarn innan! Aldrig bytt blöja! Det blir nog bra, de får hjälpa mig.
Ska stänga och allting, så hoppas att jag förstår allt som behöver göras bara.

Får kompensera lite missad praktik med längre arbetsdagar nästa vecka.
6.30-17.00 på måndag! Mördarpasset. Men det avslutas med korvgrillning i skogen, så det blir nog rätt mysigt ändå. Gick till 17 idag när jag skulle slutat 13 dessutom.
Värt när man får tjäna lite pengar känner jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0