Dagis-Workout


Vikariejobbade idag!

Denna gången på förskolan som jag gjorde min praktik på tidigare, så det var riktigt roligt att träffa alla underbara ungar igen!
"Moa är här!" ropade de och det blev en massa lek, bus och kramar hela dagen lång.
"Kan du sitta vid vårt bord?", "Ja! Moa ska läsa flör oss?", "Moa, MOA! Kan du ta fart?!" och så den fruktade "Jag är fääääärdig!" .
Nu är jag helt slut efter en natt med alldeles för lite sömn och nästan hela dagen utomhus där jag tog fart på gungor, hjälpte sötbarn att gå balansgång och sprang omkring och drog på ungar i skrinda. 
Jag gillar't.

På måndag ska jag tillbaka dit, för då blir det två veckors praktik igen. Riktigt roligt!
Inte så mycket plugg framöver, bara en massa bus.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0