Shoppingrunda


Haha! Kopierar Emelies inlägg rakt av...

Jag och Moa gick på promenad ner till Vårväderstorget och Hemköp.

Moa skulle posta ett brev. Hon blev alldeles lycklig av tanken på att brevet skulle färdas ända till Stockholm.


Moa skriker. Sedan sa hon att hon ville pussas. Jag skyllde på att jag precis hade satt på läppglans och att hon därför skulle bli alldeles kladdig. Men egentligen var det så att jag inte ville pussa henne, faktiskt.

Jag gick lite balansgång på trottoarkanten. Moa höll mig i handen så att jag inte skulle ramla.


Moa köpte Te. Hon är glad.

Moa utanför Hemköp med en Willyspåse och en Lidlpåse. Bra.


Moa tappade sin påse....

Och nu, när vi kom hem insåg hon. Hennes vita tvätt var lila!
Varför? Joo..hon hade nämligen slängt med ett par lila byxor i tvättmaskinen.
Sånt är kul, när det inte drabbar en själv.


Ja... helvete! Min tvätt får ni se strax...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0