Skitdag och kulkväll


Idag har jag verkligen haft skittråkigt nästan hela dagen.

Så tråkigt att det känts helt hopplöst att ta tag i pluggandet för att jag blivit rastlös så fort jag satt mig ned.
Så jag har mest suttit eller legat i sängen och glott på TV för att jag inte orkat göra någonting. Världelöst.

Sen blev det kväller och jag fick tag i Carro!
Vi drog till Highlander Inn där jag beställde supergod alkoholfri drink med ananas (körde bil, yey!) och kaffe.
Utan att jag bett om det kom de med små goda mintchokladbitar som jag glatt mumsade i mig.
Carro berättade massa konstigheter från Tyskland, Miljöpartiet och festival i Göteborg och det var riktigt kul att snacka ordentligt med henne. Var himla länge sedan!
Sen bar det av till Marcus där även Dylan var och det blev en riktigt bra kväll tillslut!

Nu har jag faktiskt hunnit med att träffa allt Norrköpingsfolk förutom Becka och Frida.
Tyvärr gick det inte att hitta en tid som alla kunde. Synd!
Annars en riktigt bra Norrköpingsvistelse!
Topp, topp, topp! Kommer sakna hålan ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0