Kvällen i bilder


Äh, jag får inte tag på Anela, så ni får lite bilder nu i stället!

Undrar vart människan tagit vägen.

Hmm... tog en massa bilder som verkar ha försvunnit från kameran.
Mystiskt.
Nu får ni bara en massa poseringsbilder i stället.
Det ser ut som att vi satt i en soffa hela kvällen. Party!
Kanske har Anela lite roligare kort, få sno dem av henne sen i så fall...

Kvällens klädsel.

Födelsedagsbarnet och Anela.

Tjiho! Anela, jag och Linnea


Min och Linnéas smarriga sallad!

Loepard-Mersija i mitten!

Bella fick världens roligaste bok av oss!
100 bästa danserna genom tiderna och fina små illustrationer till.
Vad sägs om rapparen, liftaren, Moonwalk eller Afrodance?
Tog även en bild på vårt fina kollage som jag och Anela pysslat ihop,
men den bilden verkar vara puts väck!


Norrlands-Marcus (han med miljonlägenheten vi var i för ett par veckor sedan...)

Bellas galna kille Peter.

Manligt mys...

På väg in till stan snodde Peter en GB-gubbe (Anela har bildbevis!).
En polisbil körde förbi och stoppade honom, men på något vis bortförklarade han sig och fick behålla glassgubben. Förstår inte alls hur det gick till, men oj vad vi skrattade! Gubben dumpades utanför en kiosk sedan. Den passade fint där.

Anela blev mycket lycklig när hon hittade sin barndomsidol Rickard Sjöberg!

Nivå var kul!
Men dyrt. Varför är alla uteställen i Götreborg så satans dyra?!
140 spänn med garderob. Inte okej för en fattig student.
Ett bra ställe i alla fall! Himla lyckad kväll blev det minsann!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0