Kyla på Köldgatan


Fy fasen vad jag har frusit hela dagen!

Det började med att jag sov med endast en tunn filt som täcke då mitt påslakan hängde på tork.
När jag skulle somna var det nästan för varmt, men sedan vaknade jag flera gånger under natten av att jag låg och skakade av köld. Trög som man är när man halvt sover så hämtade jag inte ett till täcke, utan somnade bara om och vaknade därför igen och igen av att jag frös.
Usch vad jag har sovit dåligt!

Under hela dagen så har jag inte lyckats bli varm igen. Har suttit och småfrusit och liksom kännt mig kall inuti kroppen, som när man har feber ungefär. Jag kanske är sjuk, vad vet jag.

Annars har det varit väldigt skönt och soligt ute. Underbart väder!
Synd att jag inte riktigt kunde uppskatta det bara...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0