Blåsvädersgatan


Det är fasen sinnesjukt så mycket det blåser ute!
Har inte vågat mig ut på hela dagen. Löv yr omkring från marken och tre meter upp utanför vardagsrumsfönstret och träden vajar så mycket att de ser ut att vara på väg att gå av i ett knäck. Är man inomhus låter det som att det åskar där utanför. Sickness!



Det verkar som att de håller på att måla om alla grunder på husen här. Det gör mig upprörd!
I alla fall om de kommer att behålla det sådär tråkigt grått.
Det jag gillar med det här området är att husen inte är så stela och tråkiga. Färgglatt ska det vara!
Så förstör de det. Vilket skit!

Från glatt oranget till sterilt grått. Jag blir deprimerad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0