Riktigt inspirerande!


Inspirationsdagen med skolfoto i förrgår.


Militärkäk ute i solen.
Så jävla gott!






Världens mesta äventyrerska - Renata Chlumska berättade om sin bestigning av Mount Everest (första svenska kvinna att nå toppen) och sin cykel/kanottur runt USA.
"2005-2006 USA-expedition. Under 439 dagar rundades USA:s lägre 48 stater, en sträcka på 18 200 km av egen kraft. Den 15 september, dagen för målgång på expeditionen, utnämns till "Renata Chlumska Day" av Seattles borgmästare."
Så himla cool tjej! Hur fasen klarar man av det hon har åstakommit?! Jag fattar inte!
Här snackar vi inspiration!

Renata valde min bild till hedersutnämnande i fototävlingen.
Den påminde väldigt mycket om en plats hon varit på. Riktigt fin sa hon. Himla kul!
Jag vann inte 7d:n dock. Värt 18 000! Tusan!

Lite modellfotografering i studio. Lärorikt!


Fick en goodiebag med mig hem.
En CD med en programvara för att sätta vitbalans, DVDn Gentlemannafiske med Martin Falklind som även föreläste på ett riktigt roligt sätt! Minneskortläsare, minneskortväska, block, penna och några små dukar/påsar eller något som jag inte vet hur man ska använda.
Alltid nice att få med sig något hem!

Kul och lärorik dag, verkligen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0