Cirkus goes Gymnastik


Tjiho!
Idag tog jag mod till mig och ringde runt till olika gymnastikföreningar i Göteborg för att hitta någon grupp som skulle kunna passa för mig att träna i.

Fick tag på Göteborg Cheer och Gymnastik som känns riktigt riktigt bra!
Hon jag pratade med verkade imponerad när jag sa vad jag kunde för volter, så på måndag, tisdag eller onsdag nästa vecka ska jag få komma och kolla på någon av de avancerade gruppernas träningar.
Får vara med på uppvärmingen, titta på lite, visa vad jag kan och se om jag platsar att träna med dem.

Det här ska bli sjukt kul!
Måste verkligen hålla igång med något nu när jag inte kan träna cirkus.


Kommentarer

Postat av: Geccod

Yay, vad kul! :D

2010-08-23 @ 16:21:39
URL: http://Geccod.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0