Cirkusturnén i bilder 5


Finally, de sista bilderna från cirkusturnén!

Torsdagen först ut:

Ser ni mig?
Jag är längst av alla med min höga hatt!



Olanatjejerna på turnén! Minus Ingrid som var spårlöst försvunnen och Selina och Isobel som åkte hem dagen innan.


Andmatning!

Talangjakt!
Vinnarna i vuxengruppen - Avslutarna, en parodi på Nybörjarnumret.

Morgonsoffan med Benjamin.

Vinnarna i barngruppen - Bagladies.
Riktigt duktiga och roliga tjejer!

"Det är mycket tillåtet att muta juryn!"
Och detta är bara lite av mutorna.
Totalt två gigantiska popcornpåsar fem chipspåsar och en massa kramar fick vi!

Fredag:

Nästan hela järngänget!

Snor denna från Tessan.
Riktigt trångt och mysigt var det i Marcus husvagn på fredagskvällen!

Tessans bild det här med. Påväg till krogen nu!

"Krämarn'" som vi Norrköpingbor säger.
Så jävla fult.

Dans till en raggarbils musik på gatan.
Kolla in videon vettja!:



Mickis blev tillfångatagen av ninjor!

Lååång kö till Frimis. Men vi kom fram förvånasvärt snabbt faktiskt.

Fräsha tjejer spydde framför oss.
De fick inte komma in.


Riktigt stor uteservering hade de här! Minst dubbelt så stor som Hugos, dock utan infravärme.

Vi hittade en igelkott på vägen hem!
Bestämde oss för att flytta på den till en park istället.
Tyckte inte att mitt inne i stan var en speciellt lämplig plats för en igelkott.



En galen film får ni på det med:

Jag är nog lite låtsasfull. Gapar och har mig.
Drack bara två cider.

Lördagen, sista föreställningen och tältrivning:

Söta ringtjejerna.

Sally som är grymt duktig konferencier!

Hopprep!

Jonglering med tvillingarna Karin och Hedvig (lär mig aldrig vem som är vem)!

Capsicum och Tornados.

Shielas



Masterna fälls, det allra sista på tältrivningen.

Köpte mig en Lyxmilkshake på Max på vägen hem.
Så jäkla god!
Riktiga chokladbitar i, chokladsås och smaskig glass. Mmmmm!

Hemvägen i ösregn.
Här kör vi förbi tältvagnen som bara får åka i max 40 km/h. Segt!

Åh, saknar turnén nu.
En riktigt riktigt bra vecka var det med underbara människor!
Kanske sista turnén för min del. Sorgligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0