En äcklig frapino och snygga jeans


Galet varmt idag!

Man liksom tynar bort i solen, ännu värre blir det när man kämpar sig upp för branta backar med cykeln.
Men det gör inget. Välkommen tillbaka sommaren!

Gick en runda på stan och fikade med Emelie.
Det blev Espresso House där jag beställde en frapino med smak av jordgubb och melon.
Skulle vara som milkshake men med kristalliserad vanilj eller vad tusan hon i kassan sa. Hon lovade att jag inte skulle bli besviken, men det var inte gott alls. Efter första sippen började jag må illa och jag kände direkt att en chokladmuffins hade varit ett bättre val.

Någon klocka hittade jag inte, men däremot shoppade jag loss på två par jeans med riktigt snygg passform. Behövligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0