En helgfestande hemmafru


Dagarna i Nykvarn har bara flugit förbi!
Även om jag mest har suttit i Mickes lägenhet och fixat med saker inför skolstart och annat jag vill ordna upp, gått långa promenader och blivit lite av en hemmafru så har jag inte haft alls tråkigt.
Behöver lite tid för mig själv också. Ta det lungt, fundera, vara tråkig framför datorn.
Men nu har jag fått nog av detta känner jag.
Sådan tur att det är helg då!

Ikväll ska vi på fest i Strängnäs med grabbgänget och Anela (hoppas jag, men hon verkar omöjlig att få tag på!), och imorgon hade jag tänkt dra på en shoppingtur med Becka i Stockholm.
Så himla skönt att tågen börjat åka förbi Nykvarn igen. Nu tar det bara en halvtimme till Stockholm och 20 min till Strängnäs!
Jobbigt banarbete som pågått hela sommaren är äntligen klart. Det var på tiden.

The Doctors har jag följt med spänning nästan varje dag.
Oj oj oj vad jag har lärt mig en massa knasiga och äckliga saker om människokroppen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0