Ett år


Idag var det exakt ett år sen vi kom hem från Australien.


Det känns så avlägset, samtidigt som det ibland kan kännas som en vecka sen jag var där.
Vissa minnen är så starka, jag hoppas att de aldrig tynar bort, försvinner.

På många sätt det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv.
Galet hur mycket vi upplevde, hur mycket jag lärde mig om mig själv och andra människor, hur mycket mer jag vågade, utvecklades.
Fan vad jag saknar Australien. Jag ska tillbaka dit! Det måste jag.

Ta er gärna en titt i arkivet från november 2008 - augusti 2009.

Är så jäkla glad att jag har kvar bloggen från den här tiden så att man kan återuppleva allt!

Älskade Maroubra beach i Sydney!
Där uppe på berget bodde vi de tre första månaderna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0