Fixat färdigt för den här gången


Nu har jag ägnat galet många timmar åt designen på bloggen.
En massa fix i både kodmallar och stilmallen för att få till allt som jag vill ha det.
Men nu är det äntligen klart! Så vad tycks?

La in lite infotext till vänster och fixade snyggare rubriker i Photoshop till höger.
Mycket jobbigare att få det att fungera än vad jag trodde.
Få rätt typsnitt, storlek på texten, fungerande avstånd och trix med koder.
Dessutom har jag lagt in en annan bild på mig (bort fula bildspel!) samt ändrat min profilsida och informationen om min blogg på diverse topplistesidor som Blogtoplist.
Det som stod där stämde ju inte alls. Vad jag vet så går jag inte på gymnasiet längre. Skönt det.



Jävla koder som man måste luska ut hur de fungerar.
HTML som styr hela designen. Knöligt ibland.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0