Give me some info liksom!


Jag blir lite galen på min skola.
Vi har liksom inte fått veta någonting om nästa termin.
Har inte fått något schema, vet inte säkert vilket datum jag börjar eller vilka böcker vi ska läsa.

Jag har letat igenom Göteborgs Universitets hemsida hur länge som helst, har kollat mitt konto där jag ska kunna logga in på olika kurser, men ingen ny kurs har kommit in där. Ingenting på mailen heller, eller till lägenheten i Göteborg när jag var där senast.

Börjar bli lite orolig nu, det närmar sig ju liksom.
Men så länge ingen annan heller har fått något är det väl lungt antar jag.


Die GU, die.


Kommentarer

Postat av: Chiko2

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-06-07 @ 15:21:28
URL: http://chiko2.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0