Ruggigt bra film!


Micke lyckades få ledigt igår och idag. Toppen!
Därför har det inte blivit mycket uppdatering här. Umgås med honom hellre än att hänga vid datorn liksom.

Inception var för övrig en riktigt riktigt bra film!

Sjukt spännande, bra skådespelare, nyskapande och en aning komplicerad handling.
I början förstod man inte mycket alls, men ju längre in i filmen man kom, desto mer klarnade allting.
Men ändå lämnades man med en känsla av att man kanske inte förstod allt ändå.
Vad var egentligen dröm i filmen och vad var verklighet?
Det är fortfarande flera scener som jag kan gå och tänka på; "Aha, det var så det hängde ihop!", men ändå kan jag inte vara helt säker på att jag har förstått allt rätt.

Jag gillar när det är sådär, när allt inte är självklart.
En film man lätt kan se flera gånger och upptäcka mer och mer saker man inte lagt märke till tidigare.

Jag rekommenderar den, verkligen!
http://upfiles.yallarab.com/files/cc12a53d8e.jpg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0