Turist turist


Wohoo, brekkie! Micke har visst reflex på sina brallor.

Så till Stockholm där jag och Becka lekte turister.
Eller ja, jag är väl turist...

En av spårvagnarna som Norrpan lånat ut till Huvudstaden.
Bra mycket fulare målad än Gula faran!

Kungsträdgården eller Humlegården. Minns inte vilket... Humle va?



För då är detta Kungsträdgården!



Becka visar oss Slottet!

Paddelidioter

Lejon precis som i Götet. Jag känner mig hemma!
Riksdagen där bakom.

Hej Riksdag!


Helt fullt med turister i Gamla Stan.
Mysigt här tycker jag! Om det hade varit lite mindre folk...

Så tillbaks i Nykvarn.
Bra dag!
Det blev inte så mycket shopping. Inte ens en maskara!
Två pack strumpor, sminkborttagning och lite mat. Jahopp.


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Fel fel fel. Kungsträdgården har en fontän. Humlegården ligger vid stureplan. Där var vi ej. Bare så du vet för schyveln!!! :D

2010-08-29 @ 15:56:56
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0