Boxar-Jihde


Sitter och kollar på Idol från Scandinavium igår.
Borde varit där!
Vore galet häftigt att se det live istället för att sitta och titta på en sketen webb-TV som laggar sönder varannan minut. Börjar bli lite frusterad!

Spelaren fastnade på en bild av Minnah och Jihde. Haha!
Se upp Minnah, för här kommer Jihdes boxararm!

Jäklar vad bra alla är ikväll! Hurra hurra!
Det blir svårt att säga vilka som går vidare.
Diggade Olle som tusan förut, men nu känner jag bara... nja.
Jay bjuder på världens show, medans Olle bara står där på scenen rakt uppochner.
Dödstråkig att titta på.
Minnah var bättre en någonsin igår, men Jay är min absoluta favorit.
Ni vet ju redan vem som åker ut, men håll tyst om det ett slag!

Haha, man kan inte bara göra annat än älska Anders Bagge!
Efter Jays första framträdande:
"Om jag hade haft hår på ryggen nu hade det sprängt min skjorta, den hade blivit en nakenchock, så javla bra var det!"

Update:
Okejdå, jag tar tillbaka det där om Olle.
Andra framträdandet var grymt jäkla bra med galet mycket ös. Way to go!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0