Jul-update


Inte en ledig stund här!
Har saker inplanerade här stup i ett, men det är bara kul!

Tågen jag och Emelie åkte med gjorde oss tillslut en timme och 20 min försenade, men det är ingenting mot de många timmar som andra har fått vänta på sina tåg.
Borde få ersättning för tåget i alla fall. Man ska få hela biljettpriset tillbaka om det är minst en timme försenat. Måste reklamera resan på något vis.
Vi hann med en snabbfika med gymnasietjejerna i alla fall. Alltid kul att ses!

Julafton var bra, men lite märklig på många sätt. Mer om det senare. Bilder kommer med!

På Juldagen fylldes huset av släktingar och det blev en väldigt trevlig middag och sedan festligheter med Klara, Karin, Frida och Sara på kvällen. Toppendag!

Idag har jag varit på stan och mellandagsrea-shoppat med lillasyster.
Hittade inte speciellt mycket, men då slapp jag göra av med pengar i alla fall!
Fick även träffa Jossan en snabbis som fikade på Lindahls med Veronica.
Åh, vad jag har saknat den tösen! Kanske flyttar hon hem från England i januari. Det vore bra.

Nu ska jag bege mig hem till Lovisa som fyller år!
Hurra vad kul! En massa härligt cirkusfolk kommer dit och det kan inte bli annat än bra.

Tjintjing!


Kommentarer

Postat av: Bella

det är tomt i göteborg, när kommer du tillbaka?

2010-12-28 @ 08:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0