Julafton!


Nu tar vi tag idet här va?
Jag ger er Julafton 2010!

Det hela började med ett yrvaket och märkligt välkomnande hos farmor, men hon kvicknade till tillsist och då bjöds det på skinksmörgås.

Posa loss!


Kvällens bästa!

Syrran gör en "Moa-pose". Vet inte vad jag ska säga om det riktigt...



Katten fick följa med!

Farmor fick för sig att pudra frukten med florsocker.
Snyggt, eller nåt.

Kissen sprang och gömde sig minsann.

Paketöppning!
Farmor fick en skål, inramade bilder på oss syskon och ett album av mig.



Tjiho!
Sedan bar det hem till oss igen.
Titt vilken fin gran jag pyntade!


Jag är faktiskt imponerad av Berra som helt låtit bli granen efter ett par tillsägelser.
Trodde det skulle vara omöjligt att kombinera busig kattunge och gran, men tydligen inte.

Yum!

Mästerhopparn.

Paketutdelning nr 2.


Berra fick en mus. Den verkade gillas.
Sen verkade det som att kissen blev förstoppad eller något, för magen var helt hård och han ville bara ligga helt still. Syrran trodde att han var sjuker, så det blev lite ledsamt där ett tag.
Tillsist kom det en liten klutt och sen mådde han bra igen. Tur det!

Fick smaka på brorsans och farsans whiskey som de fick av mig och mamma i vingliga whiskeyglas med rund botten som jag gav till brodern.
Man skymtar en termosmugg där till höger som jag fick av bror. Och biopresentkort av mormodern.

Yihoo! Fick en gorillapod! Ett stativ till kameran som man kan böja runt vad som helst. Smidigt!

Och en borrmaskin! Eller porrmaskin som mamma skrev när hon frågade vad jag önskade mig.
Snygg stjärtlapp med av brodern!


Mamma busar med kissen. Hopp, hopp!

Sedan blev det mysigt Yatzy-spelande med syskonen och Ice Age 2 på Playstation som de fick av mig.
Beroendeframkallande!

Turbulent och lite konstig julafton bitvis, men den slutade väldigt bra tillslut.
Julen är bäst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0