Nobelfest och smarta barn

Har rast nu.
Hittills en riktigt bra dag på förskolan!
Vi har ätit finfin trerätters Nobelmiddag och alla barn är så uppklädda och snygga så!
Det blev även lite mer pulkadragning, vilket resulterade i en väldigt svettig och trött Moa, Pussjage med killarna, fight om vem som skulle få sitta i mitt knä på samlingen, legobygge och pyssel.

Och så är jag väldigt glad. För jag genomförde första delen av min uppgift denna praktik, och det gick faktiskt över förväntan. Det hela gick ut på att jobba med matematik utifrån en sagobok och barnen hade riktigt smarta lösningar på mina kluriga uppgifter.
Barn är bäst!

Lägger upp lite bilder senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0