Idol Nordstan 2010


Idolerna i Norstan i lördags.
Jag säger bara - så jäkla bra!
Brev faktiskt förvånad över hur bra de var live på den där lilla enkla scenen.

Blev även förvånad över kvaliteten på videon på min kompaktkamera. Men fick komprimera filmerna lite då jag  tyvärr inte kunde ladda upp den allra bästa kvaliteten. Youtube har hängt sig varje gång jag försökt.
Men se för tusan klippen ändå, idolerna är grymma!

Uppdate: Något bättre kvalitet ska det vara på Olles video nu!



Linnea körde The Knifes Heartbeats. Hurra, min favorit!
Jäkla utstrålning och scenspråk hon har!


Andreas Weise imponerade live. Galet bra röst den killen har!
En stämningsfull version av Living on a Prayer. Det gjorde han bra!


Gah, jag dör! Olle bara någon meter ifrån mig. Dadunk, dadunk.
Lyckades ställa mig precis där idolerna kom ut och gick upp på scenen. Lyckat, lyckat!

Jag förstör videon något med mina fåniga små skrik. Hehe, trodde inte att det skulle höras på filmen. Det känns ju mest pinsamt och lite komiskt såhär i efterhand...
Gissa om jag blev glad när han började köra sin auditionlåt, mixen av No Diggity/Lady.
Just klippet med det framförandet från hans audition har jag kollat på säkert tjugo gånger.
Riktigt kul att få se det live! Minst lika bra då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0