Fågelbowling!


Grymt kul kväll i torsdags med maskeradbowling!

Anela orkade inte klä ut sig, men jag var spionfågel!

Vår nollningsgrupp bestående av skumma spioner med snygga mustascher!



Hippielaget!


Jag var grym och började med en strike!
Första serien gick riktigt bra med tre strikar och tre spärrar.
Jag och Anela turades om att leda genom hela serien, men tillslut vann hon med 128 poäng och jag fick 113.
Andra serien gick åt helvete. Nänänä, jag tappade stinget liksom.

Karl-Oskar spelade på vår bana...

Abbadräkten!

Sen tog vi spånkan in till stan och Parken där det var Studentklubben.
Superlång kö så att vi precis missade gratistacobuffén! Träffade Bella, Peter och Marcus därinne.
Mycket trevlig kväll med värdelöst schlagerband och skumma killar som stötte på Anela!
Pusspuss hej!


Kommentarer

Postat av: Anela

Vi var bäst av alla! (inte bara än Måns och Calle) ;) och du var den snyggaste (fågel)spionen den kvällen!

2010-02-08 @ 18:06:56
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0