Biskopsgården

Tänkte att jag skulle visa er lite hur det ser ut i området där vi bor!
Det har jag helt glömt bort...
I torsdags var det dessutom soligt och fint ute, så då passade jag på!

Innergården sedd från köket.

Vy från balkongen.

Vår ingång!

Huset närmast i mitten är vårt hus!
På gaveln ligger ett dagis. Där kunde jag fått göra min pratik tycker jag, men icke!

Vägen ner till spårvagnen.

Fin utsikt här uppifrån tycker jag!
Vid husen längst där nere går spårvagnen, så det är en väldig massa trappor att ta sig uppför/nerför.


Den livsfarliga trappan!
Nu har det i alla fall lyckats smälta undan liten, men innan var den helt täckt av is!

Hej spårvagn som jag missar!

Men det gör inget.
Det går en väldig massa turer förbi här som ni ser!
Tre spårvagnar; så var tredje minut ungefär glider det förbi en här, dygnet runt i stort sett.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0