Grått klet


Vår lägenhet är så jäkla snygg just nu!

Detta möttes jag av när jag kom hem:

De har visst börjat spackla även i hallen!
Väggarna vågar man inte riktigt nudda och golven är täckta av snyggt brunt papper.
Skorna fick först flytta in i vardagsrummet och sedan till köket. De var minst ivägen där.

Både mitt och Emelies rum ska börja spacklas i morgon,
så resterande rum är något övermöblerade för tillfället!

Vardagrummet är nog allra finast i vår lägenhet just nu!
Om man sitter i fel ände av soffan ser man inte TVn riktigt.

Det bästa är nog den dubbla bokhyllan!

Köket är sådär lagom trevligt...

Jag trivs inte riktigt i mitt rum nu. Det är lite... tomt.
Men de där äckelfläckarna ska bli skönt att få bort!

Jag antar att vi får sova någon annan stans än i våra egna rum imorgon. Spännande!
Spacklet lär ju behöva torka över natten liksom...
Nä, just nu är det lite rörigt här. Och imorgon kommer tapetserarkillarna kl 7.15. Tidig morgon, trevligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0