Jag vill till Pandora!


Jag säger bara: AVATAR!
Så sjukt jäkla bra.
Något av det häftigaste jag någonsin sett. 3D-effekterna gjorde det ännu grymmare - det kändes som att man verkligen var där på riktigt!
Men den där sagomiljön är visst lite för farligt bra att uppleva. Läs bara här!
Folk som funderat på att ta livet av sig när de insett att verkliga världen inte är lika underbar som livet på Pandora.
Tragiska människor. Men jag skulle gärna bo där jag med!

Normal text Stor text Extra stor text Sigourney Weaver är både människa och avatar i filmen medan
Faksimiler aftonbladet.se

Åååååååh. Jag vill se den igen! Vill, vill, vill!
Men det känns lite saftigt att punga ut 150 spänn till. Och jag kan tänka mig att det inte alls känns lika fantastiskt att se den hemma på datorn.

2,1 miljarder har den kostat att göra, men de pengarna har den redan spelat in. Slagit Titanics rekord som den mest inkomstinbringande filmen någonsin har den gjort med! Det kan jag förstå! Det har varit riktigt knepigt att få tag på biobiljetter till den i flera veckor nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0