Kaos!


Vill ni komma hem till oss och se på film?

Det vore en fördel om man kunde se TVn...

Byggarbetarna är ganska underhållande. Vi sitter i köket och tjuvlyssnar när de "tjötar" (snackar alltså) i Emelies ekiga rum vägg i vägg:

"Jag skulle vilja göra kullerbyttor i en massa kuddar!"


"Anette är ganska fin, men..."

"Du och Frida, ni träffas inte så ofta va?"

"Jooo, fyra gånger i veckan i alla fall!"
"Fyra gånger i veckan! Ojojoj, när ska ni flytta ihop då?"
"Aldrig! Näe, jag vet inte..."
"Haha, ni kommer bli som Göran."
"Göran?"
"Ja du vet, Sommaren med Göran."

"Det bästa är väl att slå ner ungen i vattnet. Ja du vet, när de våldtar."
"Ahaa, den där reklamen..!"

Va?

Sen pratar de skit om någon också. Chefen troligtvis.


Garderoben var det enda jag inte lyckades få ut ur mitt rum.
Nu är det jättemysigt, verkligen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0