Miljöräddarmoa


Idag har jag, Anela och Bella varit skitaduktiga och på eget initiativ stannat kvar i skolan och pluggat tre timmar gruppsykologi igen! Vi borde belönas.
De här toppentjejerna är fasen bra att ha till allt - plugga med, festa med, glo på film med eller bara sitta och snacka skit och privata problem med.
Gud vad jag är glad att vi har hittat varandra!

Dagens andra välbehövliga gärning var att gå ner till återvinningsstationen med en massa yoghurt- och juicekartonger, konservburkar och en sönderslagen plafond i glas.
Väl där möts jag av en fasansfull syn!
Kanske en liten överdrift där, men det såg förjävligt ut i alla fall.
Plastcontainern var helt överfull, så folk hade helt enkelt lagt sin skit på marken.
Istället för att göra likadant och bara gå där ifrån, så ringde jag det numret som stod på informationstavlan och förklarade att plastcontainern borde tömmas.
Duktigt va? Där förvånade jag mig själv faktiskt.


Kommentarer

Postat av: Terjeelena

nice site keep it up ok

2011-08-24 @ 10:11:22
URL: http://terjeelena.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0