Ojojoj!

Herregud!
Jag hittade en massa vimmelbilder från Studentklubben på Parken i torsdags...
Håll i dig Anela!

Jävelkön som gjorde att vi missade tacobuffén!

Jesper fick taco visst!

Anela, Oh minns inte hennes namn!, "Spike" och jag!

Kinesen var och röjde även här!
Stötte lite på Anela gjorde han med ;)

Muschesnyggingarna!

Han den där som spelar Kims kompis i spinnoffen på Andra Avenyn på webben - Riverside.
Det är väl det närmsta en "kändis" jag har stött på i Götet!

Snygga spiongänget!

Bandet på nedervåningen.
De körde väl mest dålig dansbandsmusik, men kul att dansa loss till ett tag i alla fall!

Ja, ni ser ju... Jag i röda leggings där med armen rakt upp som en idiot, Bella i randigt, Anela i svart mittemot, Peter och Jesper lite bakom med ena armen upp i vädret de med. Intränat dansmove?

Hittade lite mer fula på dansgolvet, men de tänker jag inte lägga upp!
Ha, tji fick ni!



Kommentarer

Postat av: Anela

Man gillar ju tredje bilden! ;) Jobbigt om det visade sig att Spike är en trogen läsare av din blogg.. Och kinesen var nice! Jag fick verkligen ALLA babes den kvällen.......

2010-02-10 @ 07:54:11
Postat av: Emelie

Jag har testat frysa in soppa en gång, aldrig mer. Smakade helvete. Potatis som har varit fryst är det äckligaste som finns!

2010-02-10 @ 09:04:10
URL: http://likealineofpoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0