Paj rygg och paj dator


Fy fasen vilken träningsvärk jag har i ryggen!
Det stramar och värker så fort jag böjer mig fram minsta lilla. Aj!

Igår var nämligen jag och Anela och tränade på gymet i hennes hyreshus.
Vi var helt själva och ville såklart testa på ALLT!
Orsaken till mitt ryggont är nog alla ryggböjningar som jag gjorde liggandes på mage på någon ställning där man böjer sig djupt framåt ner mot golvet och sedan upp mot taket så långt man klarar att böja ryggen.
Inte skönt idag!


Och så måste jag bara meddela att min dator är officiellt död.
Jag lyckas bara starta upp den så att man kommer till rutan där man där välja mellan att starta datorn i "felsäkert läge", "starta Windows normalt" osv.
Jag har testat alla alternativen, inget fungerar!
PISS!

Sorry om bloggen har varit lite tråkig senaste tiden, men det går inte att ladda upp bilder via mobilen som sagt.
Så ni får ha överseende!
Hoppas att min sega älskling vill friskna till snart...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0