Nya gardiner, Larsa och Mello

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering denna vecka!
Har varit mycket att stå i.

I onsdags blev tapetseringen äntligen klar och idag har jag och Emelie varit och inhandlat gardiner till vardagsrummet samt ett sött duschdraperi med fiskar på.
Mycket tjusigt blev det!
Men tyvärr kan jag inte visa er några bilder förrän min dator är lagad...

I torsdag blev det en mycket lyckad utgång på Parken med Anela och Mersija!
Egentligen hade vi mest tänkt oss att käka gratis på tacobuffén och inte dricka så mycket, men vi lyckades vinna två flaskor champagne och det ger man inte bort precis!
Mycket trevligt folk från skolan var där och för vissa blev nog kvällen betydligt bättre än väntat...

I fredags masade jag mig upp ur sängen med grym huvudvärk. Första föreläsningen med vår idol Lars-Åke Kernell fick inte missas!
På kvällen blev det en riktigt rolig förfest i Aidas superfina lägenhet, men en mindre lyckad utgång där jag mest var trött och sur och gick hem tidigt.
Somnade på spårvagnen och fick åka tillbaka flera hållplatser. Duktigt!

Igår - superbakis.
Läste ut Luftslottet som sprängdes (grymt bra!) och drog sedan hem till Bella för Melodifestival och Michael Jackson-filmen. Trevligt!

Japp! Det var min vecka det!


Kommentarer

Postat av: Anela

HAHA! Herreguuud, tur att du blev fin iaf! Men kvällen var nice. Och förlåt för att jag inte kom igår men jag har inte varit sådär bakis på år typ.. hujedamig!

Jag saknar dig Mois, träna någondag nu i veckan? :)

2010-02-28 @ 21:57:15
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0