Wok och Harry Potta


Emelie och jag lagade supergod middag!
Stekt ris med ägg, kyckling, broccoli, paprika, mangold, sweet chili sås, soya och asiatisk kryddblandning. Mums! Nu fortsätter vi vårt Harry Potter-maraton! Fjärde filmen - Harry Potter och den flammande bägaren.

Robert Pattinson är med, jag är lycklig!
Trots att han just avslöjade att han är tillsammans med Kirsten Dunst.
Den jäveln, han var ju min!

Uppdate: Haha! Jag måste rätta mig själv lite här.
Såklart menade jag Kirsten Stewart, inte Kirsten Dunst!
Edward och Bella liksom.
Inte lätt att blogga samtidigt som man kollar på film.


Kommentarer

Postat av: Emelie

Va? Kirsten Dunst? Jag trodde det var Twilight-tjejen han var ihop med...Eller?

2010-02-28 @ 22:15:10
URL: http://likealineofpoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0