Cirkusfestival!


Imorgon drar vi till Riga! De ska bli så himla kul!

Vi har tränat stenhårt i flera veckor nu och jag har aldrig varit så trött som efter dessa träningar när man knappt orkar andas, men på något sätt får man ganska snabbt ny energi och jag känner att jag verkligen blir glad och mår bra av att träna såhär hårt och ofta.
Volt, på volt, på volt... aldrig får man vila i numret! Men det går nog bra när vi uppträder en gång i stället för att träna numret 10 gånger på raken!

Snacka om att det blir en omställning nu när jag flyttar och inte kan träna cirkus alls längre. Usch vad jag kommer att sakna detta! Får se till att börja träna någon dans eller så för att hålla igång.


Det känns inte som att det är i morgon vi åker. Det är nu det gäller!
Hoppas hoppas att det går superbra - att vi klarar alla pyramider utan att någon ramlar ner, vi gör allt samtidigt, får bra flyt på volterna och att ingen virrar bort sig och glömmer bort sin plats i numret.
Helst får vi vinna också, men det är bara en bonus!

Så nu hör ni inget av mig på ett par dagar!
Inte förrän måndag kväll...


Kommentarer

Postat av: Theodoroline

I love guest books, keep up the good work!

2011-03-22 @ 08:45:07
URL: http://theodoroline.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0