Välkommen hem till oss!



Alla rum ska tapetseras om, så gråt inte om ni tycker att det ser hemskt ut.
Eftersom det ännu inte är omtapetserat så kunde vi inte plocka upp små prydnadssaker, skruva upp hyllor, hänga dit tavlor och sådant, men det kommer så småningom!

Vardagsrummet!
Sorry, det är inte speciellt iordningplockat, men så är det när man flyttar in.
En fondvägg ska upp bakom TVn hade vi tänkt. Och en massa tavlor såklart.





Kök!
Badrum! Men det fanns ingen toa härinne. Därimot ett badkar där porslinet var varmt som ett element och en tvättmaskin som är tveksamt om vi får igång. Och så dörren till balkongen. Så himla dumt!

Rummet vi inte vet vad vi ska göa med riktigt.
Just nu är det fyllt med karonger och saker vi inte packat upp ännu!

Mitt rum.
Den blå tapeten ska bort såklart. Den var för övrig helt täckt av två stor flottfläckar där sängen står för nu.
Inte fräscht!


Emelies rum!
Det är betydligt större än vad det ser ut att vara på denna bild, men det var svårt att få plats med allt i kameran.

Jag tror absolut att jag kommer att trivas här när vi fått iordning allting.
När det är omtapetserat och vi kan göra det hemtrevligt. Det blir toppen tror jag!

Lägger upp fler bilder här när vi kommit en bit på väg...



Kommentarer

Postat av: Josefine

2010-01-11 @ 22:17:42
URL: http://böa
Postat av: Josefine

Det ser jättefint ut!

2010-01-11 @ 22:18:35
URL: http://blackspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0