En liten tår.


Igår var jag hos Anna och dansade loss och drack te!
Det var mys!
Men Adrian verkar inte uppskatta mina hysteriska moves riktigt.


Ja. Fråga inte!
Det var nåt med att vi skulle se vem som hade plattast haka. Eller käke kanske det var?
Vi fick världens skrattattack i alla fall och det var ju härligt!

Och nu börjar jag inse hur himla mycket jag kommer att sakna Anna!
Fy!
Alla underbara Norrköpingsmänniskor jag kännt i hela mitt liv typ.
Jossan! Och alla på cirkusen!
Människor som jag verkligen kan slappna av med och vara precis som jag vill. Ni betyder mest!
Men jag kommer och hälsar på såklart. Och ni får ta tåget och hälsa på mig så mycket ni vill!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0