Lite ändrade planer...


Jag är fortfarande hemma!
Vi kom aldrig iväg...


Jag hade tänkt mig att vi skulle åka ganska snart efter lunch, men pappas jobb drog ut på tiden och sedan krånglade det en massa med släpkärran där något inte fungerade för att det hade fryst.
Så inte förrän vid halv tre började vi packa in saker och även det tog en väldig tid då alla möbler var väldigt tunga och otympliga och himla svåra att bära!
Gud vad vi slet!
Inte förrän vid fyra, halv fem var vid klara. Då bestämde jag att det inte var lönt att åka.

Med tsläpkärra hade vi inte kommit fram förrän nio tio och det kändes bara jobbigt. Dessutom mörkerkörning hela vägen.

Nu är i alla fall allt packat så att det bara är att åka tidigt i morrn bitti.
Jag hann med träningen med! Vitolds sa att det visar att jag är en "seriös person". Haha.

Oj så mycket saker! Och här är det inte ens några möbler, bara böcker, tidningar, kuddar, prydnadssaker...

Men nu är det väldigt tomt härinne! Bokhyllan är inte ens min ju.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0