Göterummet!




Till mamma:
Jag hittade tre spikar på lite olika ställen i väggen, drog ut dem med tång och spikade upp dem där tyget skulle fästas. Sedan tog jag ett av de snörena som vi band runt garderoben när vi flyttade, knöt de runt spikarna och trädde på tygen på snöret. Superlätt! Så behövde jag inte köpa något extra upphängningsjox på IKEA heller.

Nu har jag lyckats täcka över de värsta äckelfettfläckarna på väggen vid sängen med! Tjo!

Lite tavlor ska upp och sådär, och en bokhylla vill jag ha med!
Frågan är bara hur jag ska få hem den på bussen från IKEA... svintungt ju!

Från början hade jag tänkt att byta den blå tapeten till en vit vid omtapetsering, men idag valde jag faktiskt en blå väldigt lik den som redan sitter uppe. Har vant mig vid den blå nu! Blått är fint och mys!



Kommentarer

Postat av: Fat Mama

Fiffigt med draperingen vid sängen. Du hittar visst "budgetlösning" på både det ena och det andra. Blev förvånad över gardinvådernas placering, har hela tiden trott att de ljusa skulle vara innerst... Om det ät ljuslyktor du har till höger om fönstret, så var försiktig. Gardinen är mycket brandfarlig och lättantänd!!! Snygg fönsterlampa!

2010-01-27 @ 22:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0